" Życie jest podróżą, która prowadzi do domu "...


... także naszego, tego który łączy przeszłość z teraźniejszością, len z koronką, misterne hafty z niesfornymi kordonkami...
.. i wreszcie tego, który daje nam siłę, ukojenie, spełnienie marzeń - home about ..

poniedziałek, 31 marca 2014

"Wszys­cy mu­simy, chcąc uczy­nić rzeczy­wis­tość znośną, ut­rzy­mać w so­bie kil­ka drob­nych szaleństw.. " :))


W zasadzie to nie planowałam teraz postu , ale obrazek sprzed 15 minut po prostu musiałam Wam pokazać :)) Koteczek nadal na posterunku,  moje Ropuszory właśnie robią sobie sukienki z wypranych pokrowców na foteliki samochodowe, a sunia udaje że umie szczekać i chyba sama jest tym faktem mocno zdziwiona..
Czasami myślę sobie , że żyję w domu wariatów ;)))

Cudownego wieczoru Kochani !!!

37 komentarzy:

  1. Bardzo fajne zdjęcie, koteczek w skrzyneczce jest the best! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak bardzo sie zgadzam z tym cytatem:-)) Kociak sie niezle wpasowal w te spokojna martwa nature...Dziewczyny bardzo kreatywne- do glowy by mi nie przyszlo zrobic sukienke z pokrowca...hmm:-))) Milego wieczoru Moniko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ameli , nawet nie wiesz jak bardzo ja się z nim zgadzam ... A moje dziewczyny zabawę zrobią sobie ze wszystkiego , powiem więcej całkiem fajnie im wyszła ta kreacja :)))) Pozdrowionka kochana ..

      Usuń
  3. To jest w kotach rozbrajające ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Syluś , ale jak on tam się zmieścił skubany ... To mainecoon więc kocur z tych większych :)))

      Usuń
  5. hi hi... bosko..... ja się dziś chciałam zdrzemnąć.... ale po domu latała mucha.... no i koniec drzemki, jak jest kot w domu...
    cudne zdjęcie :)

    uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu mnie nie przebijesz , u mnie teraz 3 koty i owczarek niemiecki , który nie daje im spokoju :))))) Buziaki

      Usuń
  6. No ale ile szczęścia może być w takim domu wariatów;) Skąd ja to znam... Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie się kicia wkomponowała, a miętowy wieszaczek słodziutki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie podoba mi się to zdjęcie, my właściciele kotów wiemy, że takie widoki to dla nas chleb powszedni:)

    OdpowiedzUsuń
  9. To zdjęcie jest po prostu świetne:)!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcie z gatunku haiku : )krótko i na temat, trochę ta lampa w rogu przeszkadza, a było ją fotoszopem wykurzyć ;)) ale całość super :)
    mam nadzieję, że miewasz się jakoś... ;)
    buziolki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uliś lampa została celowo :) Ja ją lubię na tym zdjęciu :)) a miewam się dokładnie jakoś kochana :))) Buziolki

      Usuń
  11. No racja racja choć to takie trudne w pędzie obowiązków. Zdjęcie czadowe. Bardzo podoba mi się Twoja aranżacja a kotek wiedziałco robi ;-) w końcu jest w centrum zainteresowania! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ihihihii aranżacja a raczej jej brak :))) Tu akurat minimalizm w pełni ;))) Pozdrowionka ..

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. dziękuję , zrobiona w biegu, by kota przyłapać na gorącym uczynku :)))

      Usuń
  13. Koty są cudne. A Wasze ach.... wszystkie trzy:)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ihihihihihi Aluś a teraz jeszcze psia mordka do całowania :0))

      Usuń
  14. Moniś no niesamowita ujęcie! ten kocurek to coś wspaniałego:))))))))
    i wiesz co mi się jeszcze potwornie podoba? ta decha w świetnym kształcie i porcelanowy biały pojemnik:) love it! :) dobrego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ihihihihi Aniu te pojemniki mam dwa i przeprowadzają się ze mną już któryś raz :))) Też je baardzo lubię - wszystkiego pasują .. Mam jeszcze do kompletu solniczkę i misę . Mądry to zakup był ihihihihi Pozdrowionka

      Usuń
  15. :) To nie dom wariatów - to codzienność Moniś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ihihihihi tak Myszko !! Dziś w ramach tej uroczej codzienności zapchała mi sie toaleta na dole , zbiło jajko , a pies wykąpał się w oczku ... Moja mina bezcenna :)

      Usuń
  16. Cytat fantastyczny , a kot dobrze wie gdzie się usadowić by znaleźć się na blogu :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakby skrzyneczka była o połowę mniejsza też by się upchnął:)) cudne, rozbrajająco-rozczulające zdjęcie,
    ściskam,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ihihihihihi no ciekawe Martuś :))) Wymościł sobie gniazdko na moich kuchennych ściereczkach :)))

      Usuń
  18. cudowne zestawienie kolorystyczne! za ten kolor na ścianie mogłabym sama pomalować jeszcze raz swój przedpokój - mogę wiedzieć co to? :) co prawda malowanie było miesiąc temu... ale zawsze warto marzyć! :D pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ihihihihi no kurcze nie jesteś pierwszą , która pyta :)))) Muszę przegrzebać cały dom to może gdzieś znajdę choć boję się ,że nie .. To była Tikurilla z mieszalnika, ale tego magicznego numeru nie mogę już znaleźć , może mężulo ma gdzieś w swoich zapiskach .. Poszukamy raz jeszcze :)

      Usuń
  19. kocio przeagent , super zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ładnym kotem przyozdobiłaś kuchnie :)

    OdpowiedzUsuń